torsdag 20 juni 2013

Anmälan

Har i dag slängt iväg ytterligare en anmälan men denna gång handlar det inte om att några fel ha begåtts. Jag ville vänta ut mötet under gårdagen och där efter ta ställning till hur jag skulle gå tillväga. Nu är det gjort! Tror inte att det gör någon skillnad men då har vi i alla fall försökt med även det.

 I morgon är det då midsommarafton men jag har ingen lust att fira i år efter allting som har varit och är, så det blir bara jag och sambon och eventuellt mitt barnbarn. Lite god mat och tv får räcka! Ungefär som vanligt med andra ord ;-).  E visste inte vad hon skulle göra!

Trevlig midsommar till er alla här ute!

 midsommar08b

Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...