tisdag 21 maj 2013

" Besöksförbud "

Dotter har förbjudit mig och hennes pappa att komma på besök på psykiatrin. Hon menar att då längtar hon bara hem! Så inget besök där då med andra ord.
Det känns väl så där! Ville ju inte upp dit men samtidigt så vill jag ju träffa E. Pratade med mina föräldrar om det här med E idag då de frågade lite om helgens händelse. De håller med om att nu återstår bara en behandlingshems vistelse för henne. Om vi ska kunna rädda vår dotter och deras barnbarn.
E visste inte hur länge hon blir kvar på avdelningen. Hon har viss tillsyn och bor med två andra personer i en sal, som jag förstod det.
Får se om det dyker upp något svar ifrån enhetschefen under dagen, och vad hon då skriver.

Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...