lördag 29 juni 2013

Dans

E vill börja på att dansa endera hip hop eller modern dans i höst. Vi kikade lite på kurser både här hemma och i Uppsala men satsar på en kurs hemmavid. Vi vet ju inte om det blir något med Lenagården för henne, ännu. Det är jättekul att hon vill och har framtidsplaner! Mycket positivt! 
I dag var hon och köpte bikiniöverdelar inför vår Turkiet resa i augusti. Det var lite osäkert ett tag om hon skulle följa med oss men hon gör trots allt det. Kul!

Hon har varit rädd att jag ska kommentera hennes armar och prata om dem och allt det andra jobbiga men jag har lovat att inte göra det. Får bita mig i tungan ibland! Det ska bli en bra resa för oss, en resa där vi har trevligt och inte låter oss sänkas av några negativa tankar. 
 

När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...