lördag 22 juni 2013

Den ständiga oron

Så fort jag inte får tag i min dotter så smyger sig oron över mig och det är efter hennes överdoseringar, som det har blivit så.  Nu hör vi alla fall av varandra en gång per dag oftast via sms bara för att jag ska få höra var landet ligger. Överdoserna och det faktum att hon kan må så fruktansvärt dåligt mellan varven har av naturliga skäl gjort det svårt för mig att slappna av. Jag försöker dock att koppla bort oron så gott det går!

Jag längtar så otroligt mycket till den dagen jag kan känna att hon har det bra och att hon är i trygga händer långt bort ifrån tankar på att skada sig. Jag hoppas innerligt att det blir så för henne och att det inte går åt andra hållet i stället. Fann en lämplig bild på Hjärnkoll.se, som jag vill dela med mig av!

 puff-slump1

Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...