tisdag 25 juni 2013

Vi ger aldrig upp

E ska be sin samtalskontakt om journalen så förhoppningsvis får vi tillgång till den snart. Hur vi sedan går tillväga återstår att se. Men vi ger oss i alla fall inte eftersom E vill ha hjälp och vi vill att hon ska må bra. Men stundtals är det tungt att kämpa och stundtals vill jag bara lägga ned allting och låta tiden har sin gång och låta det bli som det blir. Men det varken kan eller vill jag innerst inne för när allt kommer omkring så är det är lika med att ge upp vår dotter och riskera att hon fortsätter skära sig eller rent av dör. Då är jag hellre ett kontrollfreak till dess allting vänder och hon mår bättre!

Fann ett klokt visdomsord som jag vill dela med er alla läsare.

944712_543484585687856_207127513_n

När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...