måndag 20 maj 2013

Förflyttning

Jag fick ett samtal från MAVA där de berättade att psykiatrin hade gjort bedömningen att E ska flyttas till psykiatrin inom den slutna avdelningen. Jag frågade om de sätter in vak på henne men det visste hon ej. Hon trodde det men var inte 100% säker!
Någon på boendet hade ringt och sagt att de inte tycker att det kändes okey att E skulle komma tillbaka dit och det har de ju rätt i. Men psykiatrin.... åååh.....mitt hjärta blöder!!! Vill inte ha in henne där heller ju. Förbannat! Hoppas att de kan hålla stenhård koll på min älskade flicka för annars blir jag galen. Men hellre att hon är där än i sin egen lägenhet, trots allt!

När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...