onsdag 12 juni 2013

Gott humör

Jag pratade med E för ett tag sedan och hon var nog fortfarande på gott humör. Tänk att det kan göra en så glad! Det är så sällan som hon låter uppåt nu för tiden. Kanske ändå att den sista medicinsorten de satte in gör verkan? Kan det verkligen vara så?! Vilket som så glädjer det mig att hon kan få vara ångestfri i alla fall för en dag. Det är en början! För en stund så lät E som min gamla glada flicka som till och med kunde skämta om att hon nog skulle klara sig utan mamma i helgen. Jag åker ju bort!
Blir intressant att höra om det finns någon ny information att hämta in i morgon då vi ska träffa LSS handläggaren.

Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...