tisdag 4 juni 2013

Hänvisningar

Jag har ägnat förmiddagen åt lite efterforskningar och mailkorrenspondens. Var bland annat i kontakt med sektionschefen på NUS inom psykiatrin, som förstod vår oro men som hänvisade oss vidare till XXXXX.
Författade ännu ett kortfattat mail om Es bakgrund och om vår förtvivlan samt önskan om att få iväg henne till Lenagården. Jag frågade lite om hur en ansökan går till osv. Får se vad svaret blir! Har inga större förhoppningar om jag ska vara ärlig. Men nog är det helt sjukt att vår dotter vill fara men att det kanske är försent när det väl blir av. OM det blir av! Jag kan i alla fall i så fall känna att jag har gjort vad jag kan....

www.youtube.com/watch

När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...