söndag 19 maj 2013

Hjärtklappning

Det här är helt sjukt men jag har haft hjärtklappning sedan gårdags kvällen då jag fick besked om E. Den vill inte riktigt släppa även om den inte är galet störande längre. I går kväll däremot så var det rätt så jobbigt. Jag ska inte ha hjärtklappning, jag har inte haft det på hur många år som helst och vill rakt inte ha det nu heller. Säger alla fula ord som finns i mitt förråd och förbannar allt det här med självskadebeteenden, överdoseringar och skit. Jag är så jävla spyless! Hur mycket ska en människa orka?! Naturligtvis så kämpar jag vidare något annat är inte på tal men jag blir bara så slut av all oro och ovisshet.
I dag hos E så var det extra tung! Hon kunde ju inte ens kliva upp för att kissa utan att svimma, ej heller sitta upp i sängen utan att svimma och när hon var nödig så fick hon kissa på bäcken. Det är inte roligt att se sin dotter behöva göra det, höra henne sluddra och se hennes dåsiga ögon samt se hennes händer skaka när hon försöker äta.

Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...