tisdag 21 maj 2013

Hoppfullt

Jag tycker ändå att det känns lite hoppfullt med det där mötet i morgon. Jag måste helt enkelt få känna lite hopp i all bedrövelse för att tanka lite energi till mig själv.
Pratade med A om E i kväll! Hon hade i sin tur pratat med en god vän som kan den här biten med tvångsvård osv. OM det måste till det! Man får som föräldrer ligga på om hjälp och påtala behovet av stöd och som i detta fall en vistelse på hem och kanske tvångsomhändertagande. Så är det!
Fick sms från E om att hon iaf känner igen en personal på psyket, T du vet vem du är.... och tyckte att det kändes bra. Det tycker jag också!
Es pappa skrev att vi får sätta oss ned och prata ut med E framöver. Jag håller fullständigt med!

Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...