söndag 5 maj 2013

Ljuset i tunneln

Kanske händer det lite grejer nu! Lite hysch hysch som ingen har berättat för mig och Es pappa men som jag har fått vetskap om ändå. Något åt det positiva hållet! Men jag törs inte hoppas på något förrän jag med egna ögon ser att det blir något bra av det hela för min dotters skull.
Hon är väldigt sur nu på sin kille som berättade för mig om fredagens händelse då hon åkte upp till psykiatrin. Jag bad henne att tagga ned och förlåta honom eftersom han behövde prata av sig och tänkte på mig, som ju känner E så bra och att vi alla vill ju hennes bästa. Det får vara slut nu på alla hemligheter och det sa jag redan på sjukhuset då hon hade åkt in för överdosen.
E nämnde att psykläkaren hade i fredags velat ringa till mig eller hennes pappa men att hon hade sagt ifrån. Hon frågade mig vad jag skulle ha sagt då till läkaren. Jag berättade för E att jag skulle ha sagt att vi har önskemål om att hon ska till ett behandlingshem för sina problem.
Hon nämnde att hon kanske borde lägga in sig en tid så att vi inte behöver vara oroliga för henne. Nja....orolig är jag ändå! Förstås!!!
Men vill hon lägga in sig  så ska hon naturligtvis göra det!

www.youtube.com/watch

Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...