söndag 2 juni 2013

Mardrömmar

Har sovit gräsligt dåligt men kan inte skylla på vare sig sängen eller värmen denna gång. Anledningen är nog all oro! Vaknade i morse av en mardröm där E är intagen och sitter i en fåtölj med en brinnande blick och helt förstörd. Snett mitt mot henne sitter jag och hennes pappa i varsin fåtölj, pappan slumrar medan jag är klarvaken. Vi har nog väntat ett tag på att få träffa vår dotter! Jag går på toaletten och när jag kommer ut därifrån så ger en sköterska mig Es medicinburk och ber mig att ge den till E. En burk med en hel radda av piller i olika kulörer och jag tänkte för mig själv att det är inte konstigt att E är så förändrad. Vaknade upp av att jag höll andan! Så konstigt det kan bli i drömmarna!!
Faktum är att E ÄR fruktansvärt förändrad nu, inte minst i sitt humör. Det vi fick uppleva i går har vi aldrig någonsin sett och upplevt tidigare. En ilska bortom alla dimensioner!

När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...