torsdag 2 maj 2013

Möte

Eventuellt så blir det ett möte på dotterns boende framöver. Med alla inblandade. Tydligen så är det också svårt att få till det här med ett eventuellt behandlingshem. Ingen vill väl betala. Men det visste jag ju!
Hade en diskussion med E i förmiddags! Jag diskuterade och hon höll tyst. Fick inte en syl i vädret. Det är bara det att jag är förbaskad över att hon motarbetar oss som vill henne väl och inte ser sitt eget bästa. Att hon själv tycker att det fungerar bra som det är. Vilket det ju inte gör efter alla självmordsförsöken och de totalt sönderskurna armarna. Få henne att fatta det.... jäklar i min själ omöjligt! Men jag sa min mening och det känns bra. Kanske får det henne att fundera lite!
Dessvärre så tror jag inte att det samtalet hjälpte! Lika lite som ett möte kommer att göra, tyvärr! Men jag ger inte upp för det! För gör jag det så ger jag upp min dotter och det kan jag aldrig göra. Däremot så känner jag mig sjukt ensam i den här kampen som är väldigt slitsam och som tar på krafterna oerhört mycket. 

www.youtube.com/watch

Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...