måndag 6 maj 2013

Ny vecka och nya tag

Hade tänkt att ringa psykiatrin i dag men tror att jag avvaktar och ser vad som händer med det andra. Vi måste ha tålamod fick jag höra! Mmm....men det är förbaskat svårt att ha det efter allting som har hänt.
De verkar i alla fall bra på LG och jag fick ett mail härom dagen där de bad mig att hälsa E och att de har sagt att de kommer upp och gör en utredning på henne. Om så är! Den informationen hade jag ju redan men det är en trevlig ton att de hälsar till E.
I går när jag krattade så såg jag en liten söt igelkotte som smet in under redskapsboden. Senare på kvällen såg vi ytterligare två stycken! Jag tyckte mig se en kärleksakt två kottar mellan <3. Så snart kanske det blir kotteungar i kvarteret!

Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...