onsdag 19 juni 2013

Nytt möte

I dag är det ett nytt möte på Es boende men jag fick i går besked om att den som skulle hålla i mötet från början dvs LSS handläggaren fick förhinder. Det är även oklart om enhetschefen på boendet dyker upp och likaså Es samtalskontakt.
Hela veckan efter Es utskrivning från psykiatrin var en bra vecka för henne och hon mådde bra men i måndags och i går mådde hon sämre igen och stannade hemma ifrån sitt jobb. 

I övrigt så har jag fått namnet på den ansvarige läkaren inom psykrehab och sände ett mail till honom. Har inte fått svar så jag vet inte om det gick fram till rätt läkare. I annat fall så får jag ringa och be om att vi får komma för en träff! OM inget positivt framkommer i dag på mötet, vill säga! Jag fick ett tips i helgen om att anmäla allting till socialtjänsten också och inte bara låta det gå via LSS handläggaren.

När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...