fredag 31 maj 2013

Olustkänsla

Jag är inte riktigt nöjd med hur E mådde när hon var här även om hon skrattade litegrann mellan varven. Jag känner henne så väldigt väl att jag ser när det inte är bra. Grejen är att det är aldrig riktigt bra numera. Det var länge sedan känns det som! När jag ser på henne, studerar hennes ansikte så blir jag så ledsen därför att jag vill ta bort hennes våndor och jag vill se henne må bra igen. Bli den E hon en gång var!
Jag tror inte att hon kommer att göra sig något nu i kväll men rädslan finns där. Det är en väldigt väldigt stor risk att något händer snart igen. Så ser jag på det! Jag är livrädd om jag ska vara ärlig!! Hon har ju alla chanser att införskaffa sig vad hon behöver för att skada sig som i dag när hon for från sin " skola " och tog bussen hit. Så hur var det med koll på läget?!

Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...