fredag 24 maj 2013

Panik

Nu känner jag och Es syster så smått panik då psykiatrin eventuellt skriver ut E i dag enligt en konversation systrarna mellan. Det får de bara inte, det går inte, vi orkar inte med en helg till i oro. Men hon menar på att hon kan ju göra sig illa på psykiatrin också så det spelar ingen roll var hon är.
Men att E ska vara på boendet under dagtid och sova på psyket kan ju vara en bra ide, kanske! Om de kan ha full koll på henne vill säga för annars är det ju lönlöst. Ringde upp kontaktperson på boendet och de vet om det här o har bett läkaren ringa upp dem efter ronden. Es syster ska åka upp dit och försöka få prata med den ansvarige läkaren. Så får vi se vad som händer! Jag är så tacksam över att E har sin syster. Jösses vad jag älskar mina döttrar och är glad över att de har varandra <3.

När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...