onsdag 22 maj 2013

Psykiatrin

Det är psyket som vill skriva ut E men inte på fredag som jag trodde utan tidigast på tisdag. De ger henne mer medicin, något antidepressivt och skickar tillbaka henne till boendet. Vilka jävla dumskallar! Dock så säger personalen ifrån att de inte kan ta mot Emma utan då ska de ha full tillsyn på henne. Det var tal om ett kontrakt som E ska skriva på där hon typ lovar att inte göra sig illa ( eller något sånt om  jag fattade det rätt ). Tror de på fullaste allvar att ett kontrakt ska hålla E från att skära sig eller ta överdoser? CRED till Es kontaktpersoner och till enhetschefen som säger ifrån. Men så har jag ju hotat med att anmäla boendet och gå till massmedia. Vilket jag också kommer att göra om det inte sker någon förändring till det bättre.
Personalen ska träffa Es samtalskontakt i morgon och prata mer om hur de ska gå tillväga. Hon verkar ha börjat att förstå att något mer måste till för E. De hade förslag ( psyket ) på en vistelse två dagar i veckan i stan på ett ställe där de använder sig av kbt och dbt men det räcker inte för E vilket de också sa till psykiatrin. E behöver något sju dagar i veckan. Nähä snart dags att vända sig till massmedia kanske!!! Låta folk få veta att så här går det till! Proppa folk fulla med piller och ut med dem det är deras lösning på problemen.

När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...