söndag 19 maj 2013

Samtal

Fick ett samtal från Es kontaktperson som jag tycker är en härlig människa. Hon liksom de övriga står på vår sida och tycker som oss att E ska iväg på hem eftersom det här är en ohållbar situation. De vill inte finna E död i sin lägenhet. Hon ska prata med deras chef och jag har mailat chefen. Berättade läget som det är nu och att E inte kan återvända till sin lägenhet OM inte de sätter in en personal, som kan  vara hos E dygnet runt. Sova där osv!  Om det blir så att hon inte ska bo där till dess något bättre händer så får E naturligtvis bo hemma hos oss. Kruxet är bara att det vill hon inte! 
Jag är tacksam för samtalet och ska försöka att koppla av i kväll och i natt och hoppas på att få sova bättre. Jag känner mig otroligt ledsen och mellan varven kommer det en och en annan tår men det är nog bra att få ut lite känslor.
Tack till alla fina som stöttar oss i samtal och mail

När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...