tisdag 4 juni 2013

Skrivs ut igen

4 juni: I dag skrivs E ut igen från psyket! Jag vet att det inte är en bra ide men samtidigt så måste hon få leva sitt vanliga liv så gott det går. Men vetskapen om att hon förmodligen kommer att göra något dumt igen är olustig. Jag har på morgonen mailat både till Es samtalskontakt och till chefen för boendet angående mötet igår och att jag glömde säga till alla att E själv kan tänka sig LG. Dels är det ju viktigt att de vet det och dels så undrar vi vad för stora chanser E kan tänkas ha att få fara iväg dit. ! Men samtalskontakten....måste vara less sitt jobb.....vår uppfattning från igår! Hoppas att de svarar på mailet.
I morse fick jag ett gråtil! Det är lite mycket nu helt enkelt!

När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...