fredag 3 maj 2013

Stugan

Efter att ha landat ute i stugan så bastade vi, åt grillat och myser nu framför en brasa innan hockeyn börjar.  Det här är avkoppling på hög nivå och nödvändigt i dagsläget. Tänker varje sekund på min E och saknar henne så att det gör ont i mig och önskar att allting var som det en gång var. Då hon kunde ta mot en kram och ge en tillbaka,  då hon kunde säga att hon älskade mig, då hon skrattade med hjärtat och då hon hade hela och fina armar och en sund kropp. Nu går hon jämt i svarta bylsiga och dystra kläder som döljer hennes kropp och hon utstrålar ett dåligt mående.. Det är så jag som hennes mamma uppfattar henne! Varje sommar under flera års tid har jag tagit med mig E utomlands för att få en chans att komma henne nära de veckorna och för att muntra upp tösen. Även denna sommar har vi inbokat en resa till Turkiet.  De gånger jag ej har haft råd att ta henne med mig så har jag sökt pengar ur fonder. Allt för att vi ska få umgås och ha kul. Längtar iväg nu! Till dess så får jag drömma mig bort och önska alla en trevlig fredagskväll.

Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...