fredag 28 juni 2013

Tog bort bloggen

Jag valde att ta bort bloggen då det inte förändrar något och jag inte vill att saker och ting ska bli värre än vad det är. Ändrade mig dock och kommer därför att fortsätta skriva ned mina tankar och händelserna i våra liv. Jag tycker om att skriva och jag vet att de flesta läsarna uppskattar min blogg. Att det sedan finns de som inte gör det och som tycker sig veta bäst får stå för dem. 
Det blir däremot inte lika intensivt i mitt skrivande och ibland tar jag en bloggpaus.

Det trevliga beskedet var som jag anade bara det att mottagningsenheten hade kontaktat boendet och efter att ha hört att dottern är positiv till ett behandlingshem, så skulle de lämna över ärendet till en socialsekreterare. Vem det blir vet vi ej! Något beslut fattas tidigast i höst så nu får alla tillsammans se till att det blir en bra sommar för E. Härlig semester och trevlig sommar önskar jag er alla  //





 

När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...