tisdag 21 maj 2013

Vad gör min dotter där

Jag satt och kollade på lite information om den avdelning E är på nu och förklaringen lyder så här: Har 13 vårdplatser med inriktning mot psykos och personlighetsstörningsproblematik.
Vad i allsin dar gör hon på en sådan avdelning undrar jag nu. Hon har ingen psykos och inte är hon heller personlighetsstörd. Hon har ångest och andra jobbiga bitar men herregud hur i hvete kan hon placeras bland människor med sådana problem. Det övergår mitt förstånd! Är det fullt på avdelningen för de med ångest och depression kan man ju undra?!
Nej nu jädrans får de som bestämmer se till att få tummen ur och hjälpa oss fort som bara den att få iväg E till Uppsala. Hon ska dit därmed basta!!
Mailade i går morse till enhetschefen på boendet men som vanligt så svarar människan inte. Inte heller har hon ringt! Det är dålig stil tycker jag.
Vakna upp alla inblandade i Es liv och gör något NU!

Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...