tisdag 16 juli 2013

Dåliga besked

Jag fick i går kväll veta att min pappas cancer har spridit sig ännu mer till skelettet och vi har misstänkt det men hoppades in i det sista att det inte var så. Vi visste att han hade metastaser i bröstet sedan förut. Livet är så skört! 

Vi trodde ett tag att mamma skulle vara den som gick vidare först vilket hon själv också trodde eftersom hennes cancer har spridit sig till lungan. Men nu går det utför för min älskade pappa, fort fort! Det gör fruktansvärt ont och denna vår och sommar har varit tung med båda dem sjuka och min dotters självmordsförsök. 
Han ska dock få en bromsmedicin som ska tas varje dag och fortsätter sin blodtransfusion. Nästa på fredag redan! 



Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...