måndag 29 juli 2013

Förseningar

Dottern messade att tåget var försenat först i femtio minuter som sedan blev till en timme som sedan blev till 1,5 timme. Jag är inte förvånad när det gäller Norrtåg. Det är rent bedrövligt! Det blir hennes pappa som hämtar henne på stationen då min bil är trasig. Avgasröret har gått av, typ! Låter som om jag har en raggarbil och inte en liten Yaris ;-) . Det ska bli intressant att höra om hon har fått något svar från landstinget och socialnämnden om dels vår ansökan till behandlingshemmet för henne och dels journalansökan. Jag får höra med henne i morgon! Nu borde folk börja komma tillbaka snart från sina semestrar så att vi kan köra igång och ruska i dem lite.

 


 

När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...