fredag 26 juli 2013

Här går det undan

A fick ett samtal ifrån kvinnokliniken där de gav henne en tid för operation redan på onsdag kommande vecka. Så bra! Då kan hon ju ändå följa med oss till Turkiet. Glädjande nyheter! Min bror hämtar oss på morgonen och skjutsar oss till lasarettet. Så klart att jag följer med! Får försöka ordna så att någon kan släppa ut hundarna de timmarna jag är borta. Hoppas att det löser sig!

Nu har vi gjort helg och sprättat en pilsner och lagt kött ( gjordes redan i går ) samt grönsaker i marinad. Grillning hägrar! Vi kryddar grönsaksmarinaden efter smak och båda gillar starka smaker. Så det är sting i marinaden kan jag lova! Solen skiner och himlen är klarblå och temperaturen är hög. En underbar sommardag med andra ord!



 

Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...