lördag 27 juli 2013

Intressant

Det är intressant vad man ibland kan finna! Har genom åren bloggat lite här och där men avslutat dem av olika skäl. I dag fann jag ytterligare en gammal blogg som jag startade i januari 2008 ( då var E nyfyllda 17 år ). Så här presenterade jag min blogg:
Jag är en ensamstående mamma till tonårsflickor på sjutton år och ni ska få följa vår kamp för den ena tjejens tillfrisknande från sitt självdestruktiva beteende.

Hade jag vetat då att min älskade dotter 5,5 år senare fortfarande skulle självskada så hade jag brytit ihop. Det är ren skandal att så många år har gått till spillo, där hon har fått må så dåligt och lidit så som hon har gjort. Mitt hjärta blöder! Jag hoppas så att jag nästan går sönder att E ska få komma sig i väg till Uppsala. Hon är verkligen värd det efter alla dessa år! 

 

Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...