fredag 26 juli 2013

Januari 2009

Jag fann en gammal blogg som inte finns kvar! Dock finns beskrivningen upplagd ännu. Jag började att blogga i januari 2009 och följande gick att läsa:
Jag är en mamma till tvillingtjejer på arton år.Här skriver jag om den ena flickans självdestruktivitet, om vardagen i vår familj och oron över dotterns mående samt om hennes och familjens kamp och om vägen till friskhet..Men även om glädje ämnen och intressen. 
Tänk va! Detta var för 4,6 år sedan.....Denna blogg jag nu skriver är väl svar nog på hur de här åren har varit. På hur det har gått och på hur fantastiskt bra svensk psykiatrivård är.....

Jag har i omgångar haft funderingar på att sluta blogga men har sedan de sista händelserna ändå valt att fortsätta skriva. 



När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...