måndag 8 juli 2013

Olustkänsla

Har sovit ganska oroligt i natt och vaknade med en känsla av oro i kroppen. Hoppas att känslan är fel!
Den här tröttheten som jag får ibland är kanske ganska förståelig till att den dyker upp. Det har hänt mycket under många år där jag inte har riktigt kunnat slappna av och där oron alltid har legat och malt i mig. Mer eller mindre! Sedan blev mina föräldrar sjuka, Es problem blev värre och min inkomst kraftigt reducerad. 

Trots allt detta så är jag en fighter som alltid kommer tillbaka från en svacka och det tror jag väl att jag ska göra även denna gång. Lite vila, lite trevligheter och lite uppmuntran så är jag på topp igen.

I morgon kommer Es kontaktperson tillbaka från sina lediga dagar och jag hoppas att hon hinner ringa till behandlingshemmet innan de ska i väg på roligheter med boendet. Det känns rätt så angeläget eftersom de har önskemålet om att komma upp snart. Vi får se vad som händer!



Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...