torsdag 18 juli 2013

Påskrivet och klart

Nu har dottern i sällskap med fadern varit här och skrivit under överklagan så i morgon ska jag skicka in den. Säger socialnämnden nej ännu en gång så går ärendet vidare till förvaltningsrätten. Där får vi hoppas på mer tur i så fall! Som sagt var så tvivlar jag på att det blir ett positivt beslut via socialnämnden då de håller så starkt på att det är landstingets ansvar att hjälpa E. 

Min mamma sade vid ett tillfälle att jag har verkligen gjort vad jag kan när det gäller E men ändå känns det som att jag inte har gjort något. Det är väl för att det inte blir några resultat som jag känner så.



 

Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...