söndag 11 augusti 2013

Känsla av oro

Jag har gått omkring med en känsla av oro inom mig de sista dagarna. En känsla av att något har hänt som inte är bra! Men jag hoppas att jag har fel även om min magkänsla oftast visat sig vara rätt. 
Om fyra dagar bär det i väg!! Trodde ett tag att jag hade slarvat bort mitt pass men fann det till slut efter ett idogt letande. Det ska bli helt helt underbart att förlänga sommaren med sol, bad och värme. Badat har jag faktiskt inte gjort här hemma eftersom jag är en  badkruka och bara badar i utlandet. Så det är något jag längtar efter extra mycket. Vi brukar guppa på böljan blå tillsammans jag och E! 

Vi har barnbarnet här i dag som är en riktig solstråle! Hon har fått barnkläder av min kusin som också har en flicka. Fina kläder vilket mitt barnbarn också tyckte. Hon fick syn på en klänning och sa: Den här ska jag ha i morgon när jag ska på dagis. Hon ska skolas in på ett nytt dagis i morgon och vill väl vara fin så klart. 


När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...