onsdag 7 augusti 2013

Mitt hjärta blöder

Jag fick ett sms om att i dag är min dotter glad och att i dag mår hon bra. Inget glädjer mig så mycket som när hon känner sig så och jag inser att det är de stunderna och dagarna som vi får leva på. Kunde jag så skulle jag radera bort alla år som E har mått dåligt och kunde jag så skulle jag bära hennes ångest i stället för att hon ska behöva må så som hon har gjort. INGEN ska behöva genomlida den jävlighet som hon har gjort. Men det går inte att backa bandet hur gärna jag än skulle vilja göra det.
Jag anser att hon behöver en bättre vård men jag är glad över att hon fungerar hyfsat på den nya medicinen. Vi var i dag och hämtade hennes journal utifall att den kommer att behövas i vår strävan.






Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...