måndag 12 augusti 2013

Postat och klart

Har sänt i väg yttrandet i dag! Blev 13 A4 ark som de får roa sig med att läsa. Men de är väl kallhamrade de med och ger avslag som alla andra. Det förstår jag i så fall eftersom socialtjänsten har lagen på sin sida. Så enkelt är det och är det något som ska förändras så är det lagarna. Det ska inte spela någon roll vilket problem du som människa har. Alla ska kunna få hjälp och vård via socialtjänsten!

Sambon har köpt oss en ny lite lyxigare variant av säng så nu kanske jag äntligen kan sova gott utan ryggont. Hoppas hoppas! 
I morgon funderade vi på att åka på spa med E men det blir så tajt om tid så där efter maten och allting. Så jag frågade Es syster om inte hon kan följa med henne. Vi får se hur det blir! E fick ett presentkort av mig och A när hon tog studenten och det går ut den 12 september. Vi kommer hem den 29 augusti och den 2 september opereras A. Det blir tajt även där om tid och ett besök på spa är nog inte så lämpligt så direkt efter en bukoperation.


Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...