torsdag 15 augusti 2013

Resfeber

I natt har den ena av våra hundar väckt oss ett flertal gånger med att skälla. Till slut fick han komma och ligga i vår säng! Jag tror att han känner av att vi ska resa bort och därför blir orolig.

E har fått hem sin journal ifrån psykiatrin och håller själv på att läsa den. Inte alltför rolig lektyr skulle jag tro för hon vill inte gärna att jag också läser igenom journalen. Nej! Jag har ingen lust att läsa den men jag vet redan det mesta om E. Det finns nog inte så mycket som kan chocka mig längre därför att jag vet ju redan hur dåligt hon har mått och hur mycket hon har skurit sig. 

I dag är det full huggning! Slänga skräp, barnvakt åt lillan, lämna hundar här och där och slutligen hämta E. Återkommer om ett par veckor!

 

När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...