lördag 19 oktober 2013

Bad day

Vaknade redan klockan sex denna morgon men låg kvar och njöt av lugnet och stillheten. Inte ens hundarna hade bråttom att kliva upp. Förmiddagen har jag ägnat åt att skifta däck på bilen och rensat avloppet i badrummet. Ringde E men hon var på dåligt humör och hade med andra ord en dålig dag. Det hänger väl ihop med den sista veckans funderingar och ågren. Vilket jag också nämnde för henne! På sätt och vis så hoppas jag att något händer, att soc hör av sig till E eller.... Så att E och vi andra får besked och kan släppa det här. Något måste vi få höra snart så att framför allt E vet vad som ska hända och kanske får en mindre ångest. Att inte veta är jobbigt!










Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...