söndag 27 oktober 2013

Bara en dröm

Jag vaknade tidigt i morse av en dröm! Drömmen handlade om E och att jag skrev till henne att nu orkar jag inte bråka mer med myndigheterna. Var av hon då svarade mig: Vadå bråka mer kära mor? Socialnämnden och landstinget har bestämt sig för att gå ihop om betalningen och låta mig fara till ett behandlingshem i Kramfors.
Sedan vaknade jag upp och insåg att det var just en dröm och inget annat....

Jag berättade ju för E att TV 4 nyheterna i Umeå vill att även hon är med i reportaget men det var hon inte så pigg på. 
Inte ens fast det blir i ett anonymt inslag för av hänsyn till E och andra anhöriga. 
Men det är inte torsdag ännu och det är inte ens säkert att det blir något inslag. Så vi får helt enkelt se tiden an!

När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...