måndag 21 oktober 2013

Kramfors

Jag fick ett tips om att det ska finnas ett behandlingshem i Kramfors för dem med självskadebeteenden. Har sedan suttit och kollat på internet men får bara upp missbrukshem och det är ju inte riktigt det vi är ute efter. Kramfors är iaf närmare hem! 
Det fanns ett ställe men det var för dem upp till 20 och min dotter blir 23 år i januari, så det går ju inte. Såvida de inte kan rucka på regler! 
Helst skulle det vara ett ställe där de har djur! Det tror jag skulle passa E som handen i handsken. Hon har alltid tyckt om djur och hon och hennes syster har haft kanin och marsvin under sin uppväxt. Hundar också så klart!

Har även sänt i väg ett mail till socialsekreteraren som hade hand om vår ansökan om en behandlingshem vistelse för att jag ville höra hur det blir med allting. Har ännu inte fått något svar! Men det kan lika gärna komma till dottern och inte gör det mig något. Bara jag får veta hur, var och när....

När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...