tisdag 22 oktober 2013

Skyddat nummer

Min dotter skickade mig ett sms om att någon med ett skyddat nummer hade försökt att få tag i henne. Men eftersom hon var på jobbet så kunde hon inte svara. E trodde att det kunde vara kvinnan ifrån socialtjänsten och det är inte omöjligt att det var så. Hon lär väl ringa upp igen under dagen!
E verkar inte lika anti längre till att fara i väg någonstans som jag tolkar det på henne själv. Jag kan ha fel men hon verkar vara lite mer positiv till tanken på att vistas på ett behandlingshem. Det vore helt underbart i så fall! Detta som jag har strävat efter i ett halvår!

Överklagar socialnämnden förvaltningsrättens dom så kommer jag att blir väldigt besviken men jag tror inte att jag ger mig med det. Vi kommer att fortsätta kämpa till dess vi får rätt!! Det ska de ha väldigt klart för sig! De som känner mig vet att jag är tjurig och när det handlar om mina barn och då speciellt när något av dem inte mår bra, så blir jag en djävul när någon jävlas med mig. That´s it!
 



När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...