måndag 14 oktober 2013

Snack med dottern

Snackade med dottern som ville försäkra sig om att det blir ett anonymt inslag om jag ställer upp i nyheterna. Jag tror att jag lyckades övertyga henne om den saken. 
Jag har även varit i kontakt med enhetschefen för det boende min dotter bor på och hon tyckte att förvaltningsrättens dom lät jättebra. Hon sade att det finns ett annat behandlingshem också det i södern som ska vara bra men hon kunde i dagsläget inte minnas vad det hette. Jag vet också om ett annat som en bekant har tipsat mig om men kan inte heller komma ihåg vad det var för ett behandlingshem. Bara att även det ligger söderut!








 

Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...