torsdag 24 oktober 2013

TV 4

Jag blev under eftermiddagen uppringd av en reporter på TV 4 som vill göra ett inslag om vår kamp för E. Eventuellt så kommer vi att ses i slutet på nästa vecka för intervjun. Men det blir som jag har nämnt tidigare i så fall anonymt där bara min rygg visas. Allt för Es skull! Jag vill inte hänga ut tösen på något sätt!
Vi får se hur det blir i slutändan - om det ens blir något! 
Reportern avslutade samtalet med att hon tycker att det är beundransvärt hur jag har kämpat för vår dotter och att det är förjävligt hur det har gått till. 

Hon undrade också hur jag tror att det skulle gå i kammarrätten och tyvärr så tror jag att vi är chanslösa. Jag hoppas dock att jag har fel men så har vi min magkänsla som säger mig att det omöjligt kan gå bra även i kammarrätten. 

På tisdag ska socialsekreteraren komma hem till E för en träff. E berättade det för mig idag. Det ska bli spännande att höra vad som sägs!


 

När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...