måndag 4 november 2013

Filminspelning pågår

Japp! Så är det! Sitter just nu och knappar på datorn medan kameran rullar på. Ljusen är tända och det är rätt så stämningsfullt. E for aldrig till jobbet i dag fick jag veta när jag var i kontakt med henne. Men det hade jag redan räknat ut! Tråkigt för henne att ha det så där. 
Es pappa är här men medverkar inte! Dunderförkyld och inte på hugget men fick lite Coccilana som jag hade över mot sin hosta. Hoppas att jag inte blir smittad! Det går många förkylningar nu här och var och mitt barnbarn och hennes mamma har varit dåliga. 
På torsdag ska T förresten komma hit och sova över eftersom hon ha sjukt långa dagar på dagiset hela veckan och under mammans praktiktid. 

Uppdaterat: 

Nu är inspelningen klar och jag känner mig nöjd. Närmare två timmars inspelning men i slutändan så blir det bara ett par minuters inslag i tv. Jag förstår att det här inte kommer att förändra något för oss och för E men det är ändå viktigt att det blir mer upplyst om självskadebeteenden och psykisk ohälsa - än vad det är....




Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...