måndag 18 november 2013

Fina kommentarer


Många av mina läsare kommer med så fina kommentarer till mig om min blogg. Det är en tröst i det jobbiga ska ni alla veta! Ur djupet av mitt hjärta så tackar jag allra ödmjukast för dem och de glädjer mig oerhört. Tack!

Här är några av de kommentarer jag fick i dag när jag skrev om min pappa:
Du starka fantastiska människa. Många många styrke kramar

Styrkekram till er.......Från oss!!

Du har det tungt och svårt önskar att det fanns något att säga som hjälper dig i allt det svåra men jag tänker ofta på dig och sänder massor med kramar till dig.

Jag har i dag kört lite hopprep och plankan! 400 hopp samt 2 x 20 sekunder planka. Med tanke på övervikten så får man väl se det som ganska bra gjort för att vara mig. Det är ganska tungt att hoppa med flera kilon för mycket på kroppen. Bättre ska det bli! 
Jag ska även börja simma så snart som möjligt på badhuset och det är så skönt med simning. Synd bara att det ska vara så kallt i vattnet ( tycker badkrukan i alla fall ). Att där efter avsluta med en stund i bastun är pricken över i!
På tre veckor har jag tappat fyra cm i midjan så det går framåt sakta men säkert. Vågen står däremot still men viktigast är att jag själv märker skillnad på kroppen och att jag är både piggare och lättare. 

Jag pratade som hastigast med E idag! Försökte bjuda över henne på middag i veckan men så jättepigg var hon nog inte på det. Vi får väl skjuta på middagen till en annan gång. 
I morgon kommer i alla fall barnbarnet för att sova över eftersom hennes mamma skulle göra något slags skolarbete tillsammans med en studiekamrat. Det ska bli så härligt att få mysa ihop med T!

Es pappa har fortfarande inte hört av verksamhetschefen på psyket men jag skrev att vi kan ju avvakta veckan ut och hör hon inte av sig till honom innan fredagen, så får jag maila henne igen. 









   

När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...