torsdag 7 november 2013

Mail ifrån verksamhetschefen

Jag har fått ännu ett mail ifrån kvinnan på psykatrin om att hon försöker få tag i läkaren som E träffade tidigare men att han var sjuk i dag. Hon ville gärna träffa mig och E tillsammans med doktorn någon gång under nästa vecka. 

Jag har svarat att vi gärna kommer på en träff i nästa vecka och att Es pappa följer med. Det måste i så fall bli endera tisdag, onsdag eller torsdag eftersom vi ska till veterinären med vår ena hund på måndagen för tandskrapning. På fredag är det dags för mig att få mina riktiga kronor så då blir det inte heller. 

Jag brann av lite för en stund sedan gentemot dotra mi! Mitt tålamod prövas till bristningsgränser just nu och kombinationen sömnbrist och oro kan nog få vem som helst att snetända. Nu skulle jag verkligen behöva personalens hjälp med att snacka med dottern om livets allvar och de val man gör för att må bra.
Grejen är att det här handlar inte bara om E utan om hela vår familj som har fått oroa oss under många år. Vi alla skulle må bra av att hon fick hjälp och blev frisk. 



Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...