fredag 22 november 2013

överkörd

Nu har vi landat ute i stugan! Vi har bastat och ätit middag och kopplar nu av framför teven. Es socialsekreterare mailade mig i dag och undrade om jag vill träffa henne.  Självklart vill jag det speciellt om jag inte närvarar på nätverks mötet den sjätte.
För första gången på mer drygt sju månader så känner jag mig inte överkörd av någon som har med E att göra och det känns bara så himla bra. Hon frågar oss vad vi tycker och utesluter inte oss föräldrar ur något. Tack för det!
Hon ville att vi skulle ses innan nätverks mötet och det blir kanon. Då får vi ( om Es pappa kan vara med ) säga vad vi tycker. Det lär jag göra - var så säker på det!!!

Har nu placerat mig framför kaminen och njuter av värmen och skenet från brasan.












När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...