lördag 2 november 2013

Utskrivning

E ville inte vara kvar på psyket och valde att skriva ut sig och ta en taxi hem. Jag har full förståelse för att hon inte ville stanna på sjukhuset och hoppas att hon får en bra kväll. De skulle ha en halloween fest med ett annat boende och då kanske hon får annat att tänka på.
Litegrann oroar jag mig förstås över att hon ska göra något dumt men jag hoppas verkligen inte det.

E har varit så duktig så länge som har klarat att inte skära sig men igår höll det alltså inte längre. Hoppas att det inte händer igen på en lång tid. 
Jag älskar dig E och tycker att du är en kämpe!
Tillsammans ska vi fixa det här så att du får hjälp och blir frisk.


När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...