söndag 1 december 2013

Advent

Att vakna den första advent och se att nysnö har lagt sig vit på marken är underbart. Det blir så mycket ljusare och finare ute! 
Vi for på en papillonträff på förmiddagen och i dag blev det tio pappisar. Vi hade med oss fyra! Det är så kul att se dem röja runt och jaga varandra när det handlar om samma ras. 
Solen sken och det var en riktigt härlig vinterdag! 

Det fina mailet som jag fick av J som är på Lenagården skickade jag vidare till E och hon tyckte precis som mig att det var väldigt fint skrivet. E har haft en bra helg verkar det som och det glädjer mig när hon har det. 

Vi var alltså ute och åt i går! Först blev det ett pubbesök och sedan middag. Jag åt en galet god rätt och det lär inte vara sista gången jag tar den rätten. 
Sedan for vi vidare till ännu en pub innan vi begav oss hemåt. Klockan 22 släckte vi lampan och försvann in i drömmarnas värld. Vi är inga kvällsmänniskor! Vaknade fem över sju i morse och tyckte att jag hade fått sovmorgon....

Jag lägger in en bild på dogsen från träffen i dag!






 

Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...