fredag 17 januari 2014

Fredag

Har ägnat dagen åt mitt barnbarn, städ och promenad. Annars är det rätt så lugnt. I morgon kommer Vera för att stanna i 2,5 månader! Det ska bli kul! Men jag kan tänka mig att matte och husse kommer att sakna henne väldigt mycket under de månaderna. Vem skulle inte göra det!

Jag bäddade rent i sängen och för några år sedan så fick jag ett örngott av E. Det säger väl mycket om vad min kära dotter ändå tycker om sin mamma. Mamma är mamma!

Den näst äldsta tiken i flocken är den enda som får ligga i sängen om natten eftersom hon har haft några underliga anfall ett par gånger. Sist var för flera månader sedan och då bestämdes att hon skulle få ligga i sängen. Där blev hon kvar och tycker till synes väldigt mycket om det ;-)

Gilla oss på Facebook: https://www.facebook.com/12september.se


 
 

Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...