söndag 19 januari 2014

SMS

I går kväll fick jag ett sms ifrån min dotter som skrev att hon inte ens har tänkt på att göra sig illa sedan långt före jul. Ni förstår säkert hur enormt glädjande det är att få ett sådant meddelande.
Jag älskar dig över allt annat på denna jord, E! Fortsätt i de spåren så ska du se att det ordnar sig. Du gör det så bra!!

Somnade i går med huvudvärk, vaknade i natt med huvudvärk och denna morgon har jag också en halvtung huvudvärk. Hoppas på att jag inte håller på att bli förkyld, smittad av J och mitt barnbarn som båda var snoriga och hostiga. 

I eftermiddag vankas middag hos mina föräldrar och det ska bli så trevligt tyckte både E och J att träffas över en tacos middag hos dem. 
Min pappas psa värden hade blivit bättre tack vare bromsmedicinen och det var glädjande att höra. Dock är hans hjärta dåligt och det är ju inte så bra.

Vera har sovit i sin bur halva natten i sovrummet men kröp sedan över till sin hundsäng där hon sov resten av natten. Har varit ute på gården och uträttat sina behov men vill inte äta eller dricka ännu. Sitter dock för nuvarande i As knä och blir klappad och ser ut att njuta riktigt mycket.



 

När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...