tisdag 14 januari 2014

Styrelsemöte

Har suttit i styrelsemöte i kväll i närmare två timmar där vi diskuterade den nystartade föreningen och den manifestation som ska hållas 12 september 2014. 
Vi tänker dra ihop artister, det blir fackeltåg, tal kommer nog att hållas mm. Genom att det bara är i sin linda ännu så tillkommer mer om detta längre fram på. 

E ringde tidigare i eftermiddag och bad om skjuts till zoo då hon ville titta på en större hamsterbur till Smilla, hennes lilla söta hamster. Jag har ingen bil då den är utlånad till mina föräldrar vars egna bil är på verkstad, så E fick ringa till sin pappa i stället. Förresten så tycker jag ändå inte om att köra bil och har aldrig gjort det. Har tusen gånger hellre chaufför! Av alla fobier så skulle jag få en slags köra bil fobi ;-).

Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...