torsdag 27 februari 2014

Inom mig brister hjärtat!

Jag vet att det är svårt för någon som har ett självskadebeteende att sluta göra sig illa men ändå hoppas man på ett mirakel. Att det vänder från ena dagen till nästa! Men så enkelt är det alltså inte för någon som E. 
Jag har trott att hon inte har skurit sig på länge men hon föll tillbaka i de gamla spåren. 
Det är lite av ett steg bakåt när sådant händer! Det har blivit bättre så vitt jag vet, men frestelsen att skada sig är tydligen kvar ändå för hon gjorde sig illa för ca två veckor sedan. 

Det gör ont att höra men jag tyckte att det var för bra för att vara sant och är ändå inte förvånad. Bara ledsen för Es skull! Jag kan riktigt känna hennes ågren över att ha skadat sig, för egentligen så vill hon ju inte det. Inom mig så brister hjärtat!

Jag är ändå glad över att hon berättade det för mig och att hon går på Vågen nu. Hoppas hoppas att de kan hjälpa henne där!










Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...